#Bezpieczny Obiekt – Bezpieczny Gość” w ramach akcji #Bezpieczne pobyty#

Intencją polityki bezpieczeństwa jest przygotowanie Ośrodka na przyjęcie Gości w nowej rzeczywistości, przeciwdziałanie COVID 19, a tym samym zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa wypoczynku.

I BEZPIECZNA LOKALIZACJA

  • Jesteśmy zlokalizowani w sercu Zakopanego ale jednocześnie w zacisznej uliczce, na ogrodzonym, zamkniętym terenie, gdzie nie dociera zgiełk gwarnych Krupówek
  • Położenie obiektu, pośród zamkniętego terenu, z wypoczynkowym patio daje naszym gościom poczucie przestrzeni, możliwość swobodnego poruszana się i wypoczynku, a zarazem gwarancję i możliwości zachowania bezpiecznych odległości
  • Powierzchnia wnętrz jak również lokalizacja pokoi na terenie naszego kompleksu również gwarantuje Gościom, zachowanie odległości minimum 2 metrów we wszystkich przestrzeniach ośrodka.
  • Na teren obiektu mają wstęp i mogą przebywać wyłącznie Goście ośrodka, pracownicy i dostawcy,
    co ogranicza możliwość pojawienia się w obiekcie przypadkowych osób.

II BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE / BEZPIECZNE WNĘTRZA RECEPCJA /HOL RECEPCYJNY

  • Na terenie Ośrodka może przebywać jednocześnie 80 osób.
  • W HOLU RECEPCJI może przebywać maks. 20 osób, z zachowaniem co najmniej 2 m odległości
  • Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
  • Nad stanowiskiem recepcyjnym zostały umieszczone „szklane ścianki bezpieczeństwa”
  • Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry
  • Recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i maskach ochronnych
  • Dezynfekujemy ladę recepcyjną
  • Przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk – zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
  • Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych\
  • Zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie, w zastępstwie uścisku dłoni.

POKOJE

  • W pokojach hotelowych mogą przebywać wyłącznie osoby w nich zakwaterowane.
  • Wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie, przez co najmniej 15 minut
  • Każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki świateł, pilot do telewizora, są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi
  • W każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie
  • Pracownicy działu housekeeping wyposażeni są w maseczki oraz jednorazowe rękawiczki
  • Po sprzątnięciu pokoju, osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, pościel, kosmetyki.

SALE RESTAURACYJNE / POSIŁKI

  • Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Rozwoju SALE RESTAURACYJNE pozostają zamknięte.
  • Śniadania i obiadokolacje wydawane są z SALI RESTAURACYJNEJ w formie zestawów – NA WYNOS
  • Goście oczekujący w kolejce do odbioru zestawów, zobowiązani są do zachowania minimum 2 m
    odległości.
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepidu przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
  • Kucharze oraz kelnerzy podający zestawy, pracują w rękawiczkach i maskach

PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE

  • Regularnie wietrzymy wszystkie sale konferencyjne
  • Przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
  • Po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone , a sprzęt – taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki – dezynfekowane
  • Krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 2 metrów odległości

INNE INFORMACJE

  • SALA ZABAW, STREFA REHABILITACJI I ODNOWY – ZAMKNIĘTE DO ODWOŁANIA
  • PIEROGARNIA PARZENICA – NIECZYNNA – ZAPRASZAMY DO WYKUPIENIA OBIADOKOLACJI NA WYNOS
  • SPRZĘT SPORTOWY I REKREACYJNY
    • Przestrzeń bilardowa jest dezynfekowana po każdym korzystaniu i wietrzona codziennie
    • Możliwość korzystania z bilardu w tym samym czasie, tylko dla osób wspólnie zakwaterowanych
    • Rowery turystyczne – (rączki, kierownice oraz siodełka) są dezynfekowane po każdym Gościu.